Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Ford, Focus-a vida etdi: 27 illik istehsal başa çatdı

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Ford, Focus-a vida etdi: 27 illik istehsal başa çatdı
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Ford, Avropa bazarında məhsul çeşidini elektrikli modellərə yönəltmək strategiyası çərçivəsində 27 ildir istehsal etdiyi Focus modelinin istehsalını rəsmi olaraq dayandırıb.

Marja verir ki, Ford Focus-un istehsalı 27 illik fəaliyyət və ümumilikdə 12 milyon ədəd avtomobilin buraxılışından sonra yekunlaşıb. Son avtomobil istehsal xəttindən düşəndə Ford əməkdaşları bu anı sosial mediada paylaşıblar; xəbər Almaniyanın Saarländischer Rundfunk media orqanı tərəfindən də təsdiqlənib. Modelin istehsaldan çıxarılması barədə qərarın 2022-ci ildə elan olunduğu məlum idi.

Reklam_3_11

Focus-un istehsalının dayandırılması, Ford-un Avropada məhsul xəttini elektrikli avtomobillərə keçirmək planını sürətləndirməsinin bir hissəsidir. Bu model Volkswagen Qrupunun MEB platformasında hazırlanan Explorer və Capri adlı iki elektrikli krossover ilə dolayı şəkildə əvəzlənmiş olur.

Bu qərar həm də o deməkdir ki, Almaniyanın Saarlouis şəhərindəki Focus zavodu artıq heç bir avtomobil istehsal etmir. Ford əvvəlcədən bəyan etmişdi ki, həmin müəssisədə yeni modelin istehsalına dair plan yoxdur. Zavodun satışı ilə bağlı hələlik heç bir açıqlama verilməməsi isə müəssisənin gələcəyini qeyri-müəyyən edir.

Model istehsaldan çıxsa da, Autocar-ın məlumatına görə Ford, 2027-ci ildə satışa çıxarmağı planlaşdırdığı yeni orta ölçülü krossover ilə məhsul xəttində yaranan boşluğu doldurmağı hədəfləyir. Bu yeni modelin, 2008-ci ildə Focus-un krossover versiyası kimi təqdim edilən Kuga-nın yerini almayacağı, onunla paralel satılacağı və həm benzili hibrid, həm də tam elektrikli versiyalarla təqdim ediləcəyi bildirilir.

Focus və ondan əvvəl istehsalı dayandırılan Fiesta-nın məhsul sırasından çıxması, Ford-un Avropadakı ən yüksək satış həcminə malik iki modelini itirməsinə səbəb olub. Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyasının (ACEA) məlumatına görə, Ford 2015-ci ildə Avropanın ən böyük ikinci avtomobil markası olduğu halda, ötən il 12-ci yerə düşüb və bu müddətdə bazar payının təqribən yarısını itirib.

Ford yenidən güclənmək üçün üç ildən sonra ilk dəfə olaraq Avropaya xüsusi rəhbər təyin edib. Keçmiş Focus və Kuga seriyasının meneceri Jim Baumbick Avropa əməliyyatlarına rəhbər gətirilib. Şirkət bildirib ki, Baumbick-in əsas vəzifələri “Avropalı müştərilərin tələblərinə uyğun məhsullar inkişaf etdirmək” olacaq.

18.11.2025 18:47
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil Xəbər Lentinin aşağısı-4_23
Desktop_Manset_sag_5
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2-CityNet-NyuMedia_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18