Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Spotify qiymət artıracaq

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Spotify qiymət artıracaq
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Spotify-ın ABŞ-da abunə haqqını gələn ilin ilk rübündə artırmağa hazırlaşdığı bildirilib. Financial Times-ın mövzuya yaxın mənbələrə istinadən verdiyi xəbərə görə, bu addım platformanın 2024-cü ilin iyunundan bəri ABŞ-da həyata keçirəcəyi ilk qiymət artımı olacaq.

Qlobal qiymət artımı dövrü davam edir

Marja xəbər verir ki, İsveçin musiqi yayım platforması avqust ayında yaydığı açıqlamada Cənubi Asiyadan Orta Şərqə, Afrikadan Avropa və Latın Amerikasına qədər bir çox regionda aylıq abunə haqqını 10,99 avrodan 11,99 avroya yüksəltdiyini bildirmişdi. Beləliklə, Spotify qlobal səviyyədə gəlirlərini artırmaq üçün qiymət yeniləmələrini mərhələli şəkildə həyata keçirir.

Güclü artım və bayram dövrü effekti

Spotify ayın əvvəlində açıqladığı dördüncü rüb proqnozunda Wall Street-in gözləntilərindən yüksək performans gözlədiyini bildirmişdi. Şirkət xüsusilə istifadəçi sayının güclü artımı və ilin sonu bayram dövründə tətbiq olunan qiymət tənzimləmələrinin gəlirləri dəstəklədiyini qeyd etmişdi.

Spotify-ın üçüncü rüb maliyyə nəticələri: Reklam gəliri azalıb, mənfəət artdı, abunəçi sayında rekord qırılıb

Musiqi yayım platforması Spotify ilin üçüncü rübünə dair maliyyə nəticələrini açıqlayıb. Şirkət ödənişli abunəçi sayının 281 milyona çatması ilə əməliyyat mənfəətini illik müqayisədə 28% artırıb. Spotify-ın əməliyyat gəliri 582 milyon avro (669 milyon dollar) olub; bazar gözləntisi 485 milyon avro idi. Toplam gəlir isə illik 7% artaraq 4,27 milyard avroya yüksəlib.

Aylıq aktiv istifadəçi sayı 713 milyon nəfərə çatıb və illik müqayisədə 11%, əvvəlki rüblə müqayisədə isə 2% artım qeydə alınıb. Sərbəst nağd pul axını 13% artaraq 806 milyon avroya yüksələrək rekord səviyyəyə çatıb.

Şirkət bildirib ki, istifadəçi və abunəçi artımı bütün regionlarda müşahidə olunub. Şirkət üçüncü rübdə 30 yeni funksiya istifadəyə verilib.

Reklam dəstəkli gəlirlərdə isə azalma müşahidə olunub. Reklam gəlirləri illik müqayisədə 6% azalararaq 446 milyon avroya düşüb. Buna baxmayaraq, reklam dəstəkli aylıq aktiv istifadəçi sayı 11% artaraq 446 milyon nəfərə çatıb.

Spotify bildirib ki, cari performansdan məmnundur və 2025-ci ildə artımın davam etməsi ilə mənfəət marjının yaxşılaşacağını gözləyir.

Dördüncü rüb üçün proqnozlar arasında cəmi istifadəçi sayının 745 milyona, ödənişli abunəçi sayının 289 milyona yüksəlməsi, 4,5 milyard avro gəlir, 32,9% xalis mənfəət marjası və 620 milyon avro əməliyyat mənfəəti yer alır.

Şirkətdə idarəetmə strukturunda da dəyişiklik planlaşdırılır. Spotify-ın qurucusu və CEO-su Daniel Ek 1 yanvar 2026-cı il tarixindən etibarən Direktorlar Şurasının  Sədri vəzifəsinə keçəcək. Ek-dən sonra Gustav Söderström və Alex Norström bərabər İcraçı direktor (CEO) olaraq fəaliyyət göstərəcəklər.

İş elanları AzVak.az-da

Spotify abunə haqqı qiymət artımı ABŞ qlobal qiymət artımı musiqi yayım platforması ödənişli abunəçilər aylıq aktiv istifadəçilər gəlir əməliyyat mənfəəti reklam gəliri istifadəçi artımı üçüncü rüb maliyyə nəticələri dördüncü rüb proqnozu Daniel Ek CEO dəyişiklikləri Gustav Söderström Alex Norström 2025 proqnozları gəlir artımı sərbəst nağd pul axını yeni funksiyalar itkisiz səs mobil pulsuz istifadə fərdi zövq profili
25.11.2025 12:15

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18