Rusiya MDB və Afrika ölkələrinə balıq məhsullarının ixracını artırmağı hədəfləyir
Rusiyadan ən çox balıq və balıq məhsulları idxal edən Cənubi Koreya və Yaponiya ölkəyə sanksiyalar tətbiq edib. Ruiya Ticarət və Sənaye Palatasının rəhbəri hesab edir ki, Rusiya Aİİ, MDB və Afrika ölkələrinə balıq məhsullarının ixracını artıra bilir
Rusiya Federasiyasının Ticarət və Sənaye Palatasının (SPA) rəhbəri Sergey Katırin hesab edir ki, ölkə yeni istiqamətlər inkişaf etdirməklə balıqçılıq məhsullarının ixracını artıra bilir. Onların arasında o, Avrasiya İqtisadi İttifaqı (Aİİ), MDB, Afrika, Latın Amerikası və Yaxın Şərq ölkələrinin adını çəkib.
"Rusiya Federasiyasının Ticarət və Sənaye Palatası tərəfindən malların mənşə sertifikatlarının verilməsinin təhlili göstərir ki, Cənub-Şərqi Asiya ölkələri, o cümlədən Cənubi Koreya və Yaponiya yerli balıq məhsullarının əsas idxalçıları olaraq qalır. Bu ölkələr Rusiyadan idxala məhdudiyyətlər tətbiq ediblər. Eyni zamanda, ölkəmiz balıq ixracının həcmini nəinki saxlamaq, hətta onu artırmaq iqtidarındadır”, - Katırin TASS-a müsahibəsində bildirib.
Onun sözlərinə görə, indiki şəraitdə balıq məhsullarının ixracı üçün yeni istiqamətlər müəyyən lazımdır. O qeyd edib ki, perspektivli sahələrdən biri Aİİ və MDB ölkələridir.
"Lakin burada nəqliyyat xərclərini nəzərə almaq lazımdır ki, bu da dövlət subsidiyaları hesabına azaldıla bilər. Həmçinin, prioritetlərdən biri təchizat zəncirlərinin qurulması məsələsidir. Eyni zamanda, balıq məhsullarının ixracı statistikası müsbət tendensiya göstərir. MDB ölkələri dinamik inkişaf edir. Belə ki, 2021-ci ildə Özbəkistana tədarük əvvəlki illə müqayisədə 89%, Tacikistana 59%, Qazaxıstana 18% artıb”, - Katırin bildirib.
Onun sözlərinə görə, ixrac üçün digər potensial perspektivli regionlar Afrika və Latın Amerikası ölkələridir. İqlim amili nəzərə alınmaqla ən optimal tədarük variantı “balıq konservlərinin tədarükünün genişləndirilməsidir, logistika baxımından bu ölkələrdə balıq ticarəti evlərinin açılması ən məqsədəuyğundur”.
"Biz mütləq Yaxın Şərqə diqqət yetirməliyik - region ölkələrində hazır balıq məhsullarına, xüsusilə də balıq kürüsünə tələbat davamlı olaraq artır. Yerli mətbəx, xüsusilə də Körfəz ölkələrində əksər hallarda dəniz məhsullarına əsaslanır. Tələbin artmasına pərakəndə satış şəbəkələrinin inkişafı da təsir edir. Bir çox ölkələrdə istehlakçıların geniş çeşiddə balıq məhsulları ala biləcəyi ixtisaslaşdırılmış mağazalar açılır”, - Katırin əlavə edib.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri

Mələk İnvestorlar Məktəbi — Azərbaycanda yeni nəsil investor mədəniyyətinin formalaşması üçün platforma
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 3 gün sonra
- 3 d. əvvəl
-
- 20 d. əvvəl
-
48 d. əvvəl
“Fresco SS” şirkəti 3 şirkətin ona qoşulması yolu ilə yenidən təşkil edilib
-
54 d. əvvəl
Azərbaycandan Rusiyaya pomidor ixracı son iki ayda minimum səviyyəyə düşüb
-
57 d. əvvəl
Taleh Kazımovun rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti bir sıra maliyyə institutları ilə görüşüb
-
1 saat əvvəl
AZAL təyyarəsinin sərnişinləri Pulkovoda məcburi enişdən sonra Bakıya yollanıblar
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Şaxta Baba şokdadır: Birmarket lotereyası başlayır!

Oktyabrın 21-də gözlənilən hava şəraiti

Azərbaycanın lizinq şirkətinin səhmdarları dəyişdi
Ən çox oxunanlar

Naxçıvanda 107 istehsal müəssisəsi yaradılıb

Qlobal bazarlarda son vəziyyət - GÜNƏ BAXIŞ

Azərbaycanda 5 bankın aktivləri 2 milyard manatdan çoxdur

Azərbaycan Mərkəzi Bankı faiz qərarını açıqlayacaq
