“Hell Azərbaycan: “Azərbaycan istehlakçısı nə içdiyini yaxşı bilir”
“Hell Azərbaycan: “Azərbaycan istehlakçısı nə içdiyini yaxşı bilir”
Bu gün mətbuatda yayımlanan “Bir banka ilə “qanadlandıran” içkilər - Gənclərimizi bəlaya sürükləyən “Red Bull”, “Hell”... - TƏHLÜKƏ” başlıqlı məqalə energetik içki satışı ilə məşğul olan şirkətlərin etirazına səbəb olub.
“Hell Azərbaycan” şirkətinin marketinq direktoru Müşfiq İskəndərov yazıda səsləndirilən fikirlərlə razılaşmadığını bildirib:
“Həmin fikirlər bizim marka ilə əks mövqedə olan məsələlərdir. “Hell” markasının adının “cəhənnəm” kimi tərcüməsinə, şeytan işarəsinin olmasına gəlincə, bu, kökündən yanlışdır. Əgər dini mövqedən yanaşırıqsa, İslam dinində şeytanın hər hansı cizgisi və görüntüsü yoxdur. O, mələk simasındadır. Onun hansısa görüntüsü alına bilməz. İngilis məntiqinin “Hell” dediyi şey bizim bildiyimiz cəhənnəm və cərəyan anlayışını vermir. Onlar “cəhənnəm” dedikdə istini, alovu nəzərdə tuturlar. Yəni burada söhbət alovun fonunda insanın içki qəbul edib sərinləməsindən gedir. Bizim ən yaxşı marketinq manevrlərimizdən biri də mağazaların ön şüşələrində olan reklamlardır ki, məqalədə buna da toxunmuşunuz”.
Şirkət rəsmisi bildirib ki, məhsullarının tərkibində insanları məntiqsiz manevrlərə gətirib çıxara biləcək heç nə yoxdur:
“Bizim məhsulumuz kimyəvi maddələr, aqreqatlar əlavə olunan məhsul deyil. Məhsulumuzun 82 faizini su təşkil edir. Həmin su isə dünyanın ən saf suyu hesab olunan macar suyudur, artezian quyular zavodun həyətində yerləşir. Mən markanın marketinq direktoru olaraq həmin zavodda və su quyularında olmuşam. İçkinin hazırlanmasında tam şəkərdən istifadə olunur. Yazıda qeyd olunan rəqiblərimizin 99 faizi əsasən saxarozadan istifadə edirlər. Bu şəkər əvəzləyicisidir. Məhsulun təkibindəki kofein kofedən alınır, taurin isə təmiz heyvani mədə şirəsindən əmələ gəlir. Biz keyfiyyət göstəricisinə görə, Azərbaycan alıcısının 66,4 faizinin rəğbətini qazanmışıq. Hesab edirəm ki, bu cür fikirlər həmin 66, 4 faiz istehlakçıya sayğısızlıqdır. Azərbaycan alıcısı nəyi və necə aldığını, içdiyini yaxşı bilir. Ona görə də biz üç ildir ki, bazarın lideriyik”.
© Modern.az
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 11 saat sonra
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 12 saat əvvəl
-
16 saat əvvəl
Dünyanın ən böyük qızıl ehtiyatı: Yerdəki bütün qızılın 99,999%-i oradadır
- 16 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl
-
2 gün əvvəl
“Natura” meyvə şirəsi brendinin təşəbbüsü ilə Laçında ağacəkmə aksiyası keçirilib
-
2 gün əvvəl
“PAŞA Holding” Zəfər Günü münasibətilə şəhid övladlarına bayram sovqatları çatdırır
-
2 gün əvvəl
Zəfərin izi ilə: “AS Group”un sosial və infrastruktur layihələri
-
2 gün əvvəl
NEQSOL Holding şəhid ailələrinə və qazilərə dəstəyini davam etdirir
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Bank Zəfər Gününə özəl, daha aşağı faizlə kredit verir
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
Pfizer, Metsera-nı 10 milyard dollara alır
“PAŞA Holding” Zəfər Günü münasibətilə şəhid övladlarına bayram sovqatları çatdırır
Ən çox oxunanlar
Zəfərin izi ilə: “AS Group”un sosial və infrastruktur layihələri
NEQSOL Holding şəhid ailələrinə və qazilərə dəstəyini davam etdirir
Noyabrın 9-da gözlənilən hava şəraiti
Bakıda Zəfər muzeyinin açılışı olub
Paşinyan: İlk addımda qəbul etməliydik ki, Qarabağ Azərbaycanın tərkibində olmalıdır, bu, mənim səhvim idi
Azərbaycan Zəfər Gününü qeyd edir
Bank Naxçıvanda yeni konsepsiya ilə filial açıb











.jpg)






.jpg)




