Azərbaycanın "Maverick" agentliyi EACA-a müşahidəçi üzv kimi qəbul edilib
"Qlobal marketinq sənayesinin ən yüksək mükafatı olan “Effies”i Azərbaycana gətirməyi qarşımıza məqsəd qoymuşuq.”(®) Avropa Kommunikasiya Agentlikləri Assosiasiyası (EACA) ölkənin aparıcı kommunikasiya agentliklərindən olan “Maverick”i Milli Assosiasiyalar Şurasında müşahidəçi üzv kimi qəbul edib. Bu status agentliyə EACA-nın iclaslarında və tədbirlərində iştirak etmək imkanı verir və marketinq və reklam sektorunun beynəlxalq sferada fəaliyyətini daha dərindən başa düşməyə kömək edəcək.
“Maverick” agentliyi marketinq sahəsində beynəlxalq ekspertlər cəmiyyətinin bir hissəsi olmaqla onların dəstək, bilik və məsləhətlərindən faydalanmağı qarşısına məqsəd qoyub.
Əldə edilən nailiyyət ilə bağlı fikirlərini bölüşən “Maverick”in baş direktoru Emin Mahmudov bunları bildirib: “Agentlik yaradıldığı andan məqsədimiz onu qlobal marketinq mütəxəssisləri birliyinin bir hissəsi etmək olub. Daha böyük bir cəmiyyət daxilində öyrənmək, böyümək, fikir mübadilələri aparmaq marketinq agentliyi olaraq həm bizim, həm də yerli bazarın inkişafına müsbət təsir göstərəcək. Fikrimcə, bütün qitə üzrə sahənin peşəkarlarını bir araya gətirdiyi üçün EACA qoşula biləcəyimiz ən ideal birlikdir. Bu bizim kimi kiçik, lakin iddialı bazarda çalışan agentliklərə bir çox qapılar və imkanlar açacaq.”
EACA-nın baş direktoru Tamara Daltroff öz növbəsində deyib: ““Maverick” şirkətinin baş direktoru Emin Mahmudovun bizə müraciət etməsindən və Azərbaycanın marketinq sahəsində Avropa təcrübəsindən yararlanmaq istəyini öyrənməkdən məmnun olduq. “Maverick” EACA-da müşahidəçi üzv kimi Milli Assosiasiyalar Şurasının dəstəyindən yararlana və bunu Azərbaycandakı həmkarları ilə bölüşə biləcək. Eyni zamanda biz çox şadıq ki, bu yeni üzvlük bizim perspektivimizi zənginləşdirməyə və üfüqlərimizi genişləndirməyə kömək edəcək. “Maverick” ilə birlikdə işləməyi səbirsizliklə gözləyirik”.
Emin Mahmudov agentliyin məqsədləri və gələcək hədəflərindən də danışıb: “Yerli bazarı dəyişdirmək yolunda heç vaxt dayanma!” Agentlik olaraq özümüzə verdiyimiz 5 vəddən biri məhz budur. Atdığımız bu addım da verdiyimiz vədin real əksidir. Biz “Maverick” olaraq bunu yerli bazarın inkişafına böyük töhfə verəcək transformasiyanın sadəcə başlanğıcı kimi görürük. Növbəti addım daha çox agentliyi üzv olmağa cəlb etmək və bunun vasitəsilə güclü Milli Assosiasiyanın inkişafına və təkamülünə töhfə vermək olacaq. Daha sonra isə EACA-nın köməyi və dəstəyi ilə qlobal marketinq sənayesinin ən yüksək mükafatı olan “Effies”i Azərbaycana gətirməyi qarşımıza məqsəd qoymuşuq.”
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 30 d. əvvəl
- 37 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 13 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
İstilik enerjisinin maya dəyəri əhali tarifini 2 dəfədən çox üstələyib
- 15 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
Mirzoyan: Azərbaycan və Türkiyə prezidentləri İrəvana dəvət olunublar
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
-
16 saat əvvəl
Azərbaycan Futbolunda yenilik – Yeni sponsorluq müqaviləsi imzalandı
- 16 saat əvvəl
- 16 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Amazon 30 minədək iş yerini ixtisar etməyi planlaşdırır
Qızılın qiyməti 4 min dollardan da aşağı düşdü
49 və 515 nömrəli avtobus marşrutları müsabiqəyə çıxarıldı
Azərbaycan Təbrizə yeni baş konsul təyin etdi
Azərbaycan Futbolunda yenilik – Yeni sponsorluq müqaviləsi imzalandı
Ən çox oxunanlar
"Azəristiliktəchizat"da nöqsanlar aşkarlanıb
"AFB BANK"ın istiqrazlarını 80 investor əldə etdi
Toyota-nın satışlarında rekord
"Arazdəyən–Sədərək ərazisi də açılmalıdır"
“Nar”a yeni baş icraçı direktor təyin olundu
Azərbaycan Rusiyadan qoyun ətinin alışını artırıb













.jpg)









.jpg)



