Starbucks-ın qlobal satışları azalıb
ABŞ-ın Starbucks qəhvəxana şəbəkəsinin qlobal satışları iyul-sentyabr dövründə ABŞ və Çindəki zəif tələb səbəbindən 7 faiz azalıb.
Sentyabrın 29-da başa çatan üç aylıq dövrü maliyyə təqvimində dördüncü rüb hesab edən qəhvəxana şəbəkəsi Starbucks, balans hesabatını açıqlayıb.
Marja xəbər verir ki, Starbucks-ın qlobal müqayisəli mağaza satışları sözügedən dövrdə 7% azalıb.
Şirkətin satışları Şimali Amerika və ABŞ-da 6 faiz, beynəlxalq bazarlarda isə 9 faiz azalıb. Starbucks-ın Çindəki satışları da 14 faiz azalıb.
Starbucks-ın gəliri iyul-sentyabr dövründə illik müqayisədə 3 faiz azalaraq təxminən 9,1 milyard dollara düşüb. Şirkətin səhmbaşına qazancı keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 25 faiz azalaraq 80 sent olub.
Bu dövrdə şirkətin gəliri və mənfəəti bazar proqnozlarından aşağı olub.
“Müştəriləri geri qaytarmaq üçün strategiyamızı dəyişməliyik”
Starbucks-ın 2024-cü ilin tam maliyyə ilində qlobal müqayisə edilə bilən mağaza satışları 2 faiz azalıb.
Şirkətin maliyyə ili üçün müqayisə olunan mağaza satışları Şimali Amerika və ABŞ-da 2 faiz, beynəlxalq bazarlarda 4 faiz və Çində 8 faiz azalıb.
Starbucks-ın bu dövrdəki gəliri 1% artımla 36,2 milyard dollar olaraq hesablanıb.
Şirkətin Baş İcraçı Direktoru (CEO) Brayan Nikkol maliyyə nəticələrini qiymətləndirərkən müştəriləri geri qaytarmaq üçün strategiyalarını kökündən dəyişdirməli lazım olduğunu vurğulayıb və deyib: “Bizim aydın planımız var və Starbucks-ı geri qaytarmaq üçün sürətlə hərəkət edirik".
Starbucks-ın Baş Maliyyə Direktoru (CFO) Rachel Ruggeri də şirkətin uzunmüddətli böyüməyə qayıtmasını gözlədiyini bildirib.
İsrailin Qəzzaya hücumları ilə əlaqədar olaraq etirazlar və boykot kampaniyaları ilə üzləşən şirkətlərdən biri də Starbucks-dır. Baykot Şirkətin maliyyə nəticələrinə son üç rübdə mənfi təsir göstərib.
Qəhvəxana şəbəkəsi, etirazlar və boykot kampaniyalarının Yaxın Şərqdəki mağazalardakı satışlara mənfi təsir göstərdiyi üçün illik satış proqnozunu aşağı salmışdı.
Yanvar-mart dövründə şirkətin gəlirləri 2 faiz azaldığı halda, qlobal satışları 4 faiz azalaraq 2020-ci ilin sonundan bəri ilk dəfə azalmışdı.
Starbucks, aprel-iyun dövründə qlobal satışlarının 3 faiz azaldığını bildirib.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 16 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl
-
- 17 saat əvvəl
-
17 saat əvvəl
“PAŞA Bank” qadın liderliyini təşviq edən “Women in Formula One” tədbirinin sponsorudur
-
20 saat əvvəl
Avqustda Azərbaycandan pomidor ixracı demək olar ki, dayanıb
- 21 saat əvvəl
- 21 saat əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
-
1 gün əvvəl
"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib
-
1 gün əvvəl
Azərbaycanda məsafə əsaslı avtomobil nəqliyyatı xidməti tətbiq ediləcək
Son Xəbərlər

İqtisadi təhlükəsizliyə qarşı təxribat və xüsusilə külli miqdarda mənimsəmə əməllərində ittiham olunur

Ruanda Prezidentinin rəsmi qarşılanma mərasimi olub

Sentyabrın 21-də gözlənilən hava şəraiti

Ərdoğan və Tramp 25 sentyabrda Ağ Evdə görüşəcək

Azərbaycanda Dövlət Suverenliyi Günüdür

Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
Ən çox oxunanlar

"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib

Bakıda ödənişli hərəkət zonaları yaradılacaq

"İctimai nəqliyyat" Məqsədli Büdcə Fondu yaradılıb
