"Kapital Bank": 2024-də kiberhücumlar 2 dəfə artıb

2024-cü ildə kibercinayətkarlar tərəfindən "Kapital Bank"ın 140 min müştərisinin vəsaitlərinin mənimsənilməsi üçün 200 min sayda hücum cəhdi olub.
Marja.az xəbər verir ki, bunu "Kapital Bank" ASC-də İdarə Heyətinin üzvü, Baş Risk İnzibatçısı Cavid Mirzəyev 2024-cü ilin 11 ayının nəticələri və 2025-ci ilin planlarına dair mətbuat konfransında bildirib.
O qeyd edib ki, "Kapital Bank"ın kibertəhlükəsizlik tədbirləri sayəsində hücmların qarşısı qarşısı alınıb.
"2023-cü illə müqayisədə 2024-cü ildə kiber hücumların sayı 2 dəfə artıb. Bu il 100 sayt bizim müraciətimiz əsasında bloklanıb", - Cavid Mirzəyev qeyd edib.
Onun sözlərinə görə, dələduzluq ssenariləri ilə üzləşən müştərilər maliyyə itkiləri ilə də qarşılaşırlar: “Belə halların qarşısını almaq üçün Bank hesablarına müdaxilənin qarşısını almaq məqsədilə təhlükəsizlik nəzarətləri son dərəcə təkmilləşdirilib. Bu yeniliklərin 2025-ci ilin birinci rübündə istifadəyə verilməsi planlaşdırılır. Bundan əlavə, bank məhsullarının təhlükəsizliyinin təmin olunması istiqamətində də bir sıra tədbirlər həyata keçiririk və bu sahədə 3 əsas istiqamətə fokuslanırıq: Bank tərəfindən yazılan kodun təhlükəsizliyinin təmin olunması, bankın serverlərinin əməliyyat sistemi səviyyəsində təhlükəsizliyinin təmin olunması, 7/24 kiber təhlükəsizlik üzrə nəzarət mexanizmlərinin bir çox proseslərdə yalnız manual deyil, avtomatldırılmış icrası, eləcə də bankın məhsullarının və infrastrukturunun avtomatlaşdırılmış qaydada təhlükəsizliyinin təmin edilməklə risklərin minimuma endirilməsi".
Cavid Mirzəyev edib ki, "bu istiqamətlərdə təhlükəsizlik addımlarının atılması həm bankımızı maliyyə itkilərindən qoruyur, həm də müştərilərimizin keyfiyyətli və təhlükəsiz bank xidməti almasını təmin edir”.
"Həmçinin IRM layihəsi çərçivəsində Bankda informasiya risklərinin idarə edilməsi üçün yetkinliyin yüksəldilməsi üzrə göstərici son iki ildə 2.68-dən 3.55-ə qaldırılmışdır. Belə ki, qabaqcıl təcrübələrə əsasən Avropa banklarında bu göstərici 3.5-dən yuxarı olması tövsiyə olunur. Eləcə də Birbank mobil tətbiq və bankın rəsmi sosial media platformalarında müxtəlif formatlarda (video, post, story) müştəri təhlükəsizliyi istiqamətində hər rüb məlumatlandırma aparılmış, müştərilərin kiber ayıq-sayıqlıq səviyyəsi artırılmaqdadır",- Cavid Mirzəyev əlavə edib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 2 həftə sonra
-
2 d. əvvəl
Naxçıvan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyində nöqsanlar aşkarlanıb
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
11 d. əvvəl
Sənədləşmələrdə heyvanların sayını artıq göstərib , 39 milyon manat "xərclənib"
-
25 d. əvvəl
Hesablama Palatası Aqrar Xidmətlər Agentliyində ciddi nöqsanlar aşkarlayıb
-
1 saat əvvəl
IM Motors LS6 EREV – 1500 + km yürüş məsafəsi ilə gələcəyin avtomobili Bakıya gətirilir
-
2 saat əvvəl
“PAŞA Bank” nüfuzlu “İNMerge” innovasiya sammitinin platin sponsorudur
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
AFB Bank tibb işçiləri üçün nağd pul krediti üzrə xüsusi kampaniya təqdim edir
-
3 saat əvvəl
Unicapital rəhbərliyi AmCham-ın təşkil etdiyi forumda çıxış etdi
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

Naxçıvan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyində nöqsanlar aşkarlanıb

Sentyabrın 27-də gözlənilən hava şəraiti

Unicapital rəhbərliyi AmCham-ın təşkil etdiyi forumda çıxış etdi
Ən çox oxunanlar

Əməkhaqqı və təqaüd kartlarında bonuslar dövrü başlayır

Metropoliten sədrinə 4-cü müşavir təyin edilib

BMW ABŞ-da 196 minə yaxın avtomobili geri çağıracaq

Qanunsuz balıq ovu faktları aşkarlanıb - 9198 manat zərər

Milli Depozit Mərkəzi ilə Clearstream arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə edilib

“PAŞA Holding”in iştiraki ilə “Kibertəhlükəsizlikdə qadınlar: Karyera və təhsil” tədbiri keçirilib

Siniflər üzrə sığorta haqları və sığorta ödənişləri - SİYAHI
