"Artıq əvvəlki marketinq alətləri bu günkü şirkətləri cəlb etmir"

Artıq əvvəlki marketinq alətləri bu günkü şirkətləri cəlb etmir. "Apamark" şirkətinin Satış departamentinin müdiri Taleh Kərimov-la müsahibə
-İndiki bazar şərtləri ilə yeni müştərilər cəlb etmək asandır yoxsa mövcud müştərilərlə işləmək?
-Bu gün güclü kadrlara sahib olmadan yeni müştərilər cəlb etmək olduqca çətindir. Artıq bir çox şirkətlər kiminlə işləyəcəklərinə daha çox diqqət etməyə başlayıblar. Daha əvvəlki kimi ənənəvi marketinq alətləri bu günkü şirkətləri cəlb etmir. Sifarişçilər artıq hədəf kütləsinə yönəlik və arxasında statistika olan təkliflər almaq istəyirlər. Bizdə öz növbəmizdə bizimlə əməkdaşlıqda maraqlı olan şirkətlərə əsaslandırılmış təkliflər hazırlamağa çalışırıq. Mövcud müştərilərə gəlincə isə hələki hər hansı bir çətinliklə üzləşməmişik. Əksinə onların hər addımlarında yanında olub müvafiq istiqamətlər verməkdə davam edirik.
-Sizcə bu gün bazarda sifarişçi şirkətlər ilə marketinq xidməti göstərən şirkətlər arasındakı münasibətlər hansı mərhələdədir?
-Hal-hazırdakı vəziyyət göründüyündən daha da acınacaqlıdır. Fəaliyyəti müvafiq qurumlar tərəfindən tənzimlənməyən bir çox agentliklər şirkətlərin bel sütununa ağır zərbə vurub və vurmaqda da davam edirlər. Həmin zərbələrdən sonra o şirkətləri doğru istiqamətə yönəltmək və etibarını qazanmaq bizim üçün olduqca çətindir. Digər tərəfdən də marketinq departamentinin olmaması və ya o işləri icra edən şəxslərin mövzudan xəbərdar olmaması işi daha da qəlizə salır. Şirkət olaraq dəfələrlə müxtəlif şirkətlərə getdiyi yolun onlara heç bir satış gətirməyəcəyini və brendin imicinə hər hansı bir müsbət təsirinin olmayacağını, müştəri brendə qarşı loyallıq yaratmayacağını məntiqi əsaslarla izah etmişik, qarşısına faktlar qoymuşuq.
Vəziyyətin daha da qəlizləşməməsi üçün bu sahə ilə məşğul olan və öz imicinə hörmət edən hər bir agentlik/şirkət qarşı tərəfi doğru şəkildə maarifləndirməlidir. Bu işdə təkcə mənfəət güdmək doğru deyil. Bazar hamımızındır və bu bazarın davamlı olması, şirkətlərin rifahı üçün hamılıqla çalışmalıyıq.
-Ortaya keyfiyyətli iş çıxartmaq daha çox sifarişçi şirkətdən asılıdır yoxsa marketinq şirkətindən?
-Burada hər iki tərəfin üzərinə kifayət qədər ciddi məsuliyyət düşür. Bəzən layihələrin icrası zamanı bu işdə heç bir təcrübəsi olmayan insanlar iştirak edirlər ki, bu da nəticə tərəflər arasında problemlərin yaranmasına gətirib çıxarır. İş prosesində yaranan çətinliklərdən biri də sifarişçinin nə istədiyini icraçı tərəfə düzgün çatdıra bilməməsidir. Bu məsələni sadələşdirmək və Sifarişçini doğru anlamaq üçün Apamark şirkəti olaraq müştərilərə müxtəlif brif formaları təklif edirik. Sifarişçi brifi doldurur, daha sonra biz həmin brifin doğru doldurulmasını yoxlayıb, müvafiq işlərə başlayırıq. Biz hər tamamladığımız layihənin sonunda müəyyən analizlər aparır, brif formalarını təkmilləşdiririk. Etiraf etməliyik ki, biz çox işlərin altına öz imzamızı qoymaqdan və ictimaiyyətə təqdim etməkdən qaçırıq. Buna səbəb isə müştərinin istəklərinin qeyri-peşəkar və bazarın tələblərinə uyğun olmamasıdır. Şirkətlər marketinq mütəxəssisi işə götürərkən və ya işi hər hansı bir marketinq şirkətinə verərkən, öz şirkətinin fəlsəfəsini izah etməklə ona tam şəkildə etibar etməlidir. Əks halda ortaya çıxacaq iş hər iki tərəfin imicinə mənfi təsir edəcək.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
-
2 gün sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
-
15 d. əvvəl
Azərbaycan 2026-cı il üçün 41,5 milyard manatlıq büdcə açıqladı
-
-
31 d. əvvəl
Mələk investorların diqqətinə - ABŞ-dan ekspertlər gəlir, təcrübələrini bölüşəcəklər
- 32 d. əvvəl
-
41 d. əvvəl
Rəqabəti məhdudlaşdırmağın cəzaları müəyyən olunur - 12 İLƏDƏK HƏBS
-
50 d. əvvəl
Cəmi 240 manat ödəməklə "Peşəkar Mühasib Sertifikatı"na sahib olmaq indi daha asan!
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanın qeyri-neft məhsulları ixracı üzrə gəlirinin 1/3-i Rusiyadan gəlir
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Startap və investoru bir araya toplayan samiitə hazırlıqlara start verilib
-
15 saat əvvəl
“Bakcell” Bilik Günü münasibətilə Müasir Təhsil Kompleksinin şagirdləri ilə görüşdü
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

Azərbaycan 2026-cı il üçün 41,5 milyard manatlıq büdcə açıqladı

Mələk investorların diqqətinə - ABŞ-dan ekspertlər gəlir, təcrübələrini bölüşəcəklər

SOCAR dünyanın ən böyük daşıma şirkətilə saziş imzaladı

Cəmi 240 manat ödəməklə "Peşəkar Mühasib Sertifikatı"na sahib olmaq indi daha asan!

Sahibkar və hüquqi şəxslər üçün Visa Business kartı

Rəsmi məzənnələr açıqlandı
Ən çox oxunanlar

“Bakcell” Bilik Günü münasibətilə Müasir Təhsil Kompleksinin şagirdləri ilə görüşdü

Mərkəzi Bank Beynəlxalq Maliyyə Maarifləndirilməsi Şəbəkəsinə tamhüquqlu üzv kimi qoşulub

Azərbaycanın ən çox ixrac və idxal etdiyi mallar - YENİ SİYAHI

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

İtaliyanın ən böyük yanacaqdoldurma şəbəkələrindən biri SOCAR-a təhvil verilə bilər

Azərbaycan 8 ayda 1,4 milyard dollarlıq avtomobil alıb

Azərbaycanın idxalı ixracından sürətli artır, müsbət saldo "əriyir"
.jpg)