"Sürücülər Azərbaycana gəlmək istəmirdilər, maliyyə itikilərimiz olub"
Daşıyıcı şirkətlər maliyyə itkilərilə üzləşiblər
Beynəlxalq yükdaşımalar dünya iqtisadiyyatının funksionallığını təmin edən mühüm arteriyadır. Bura hava, dəniz, avtomobil və dəmir yolu ilə yükdaşımalar daxildir. Koronavirus pandemiyasına qarşı məhdudiyyət tədbirləri dünya iqtisadiyyatının durumunu əhəmiyyətli dərəcədə pisləşdirib. Bu, beynəlxalq yükdaşımlara da təsirsiz ötüşməyib. Lakin nəqliyyat vasitələrindən asılı olaraq bu təsirlərin miqyası və xarakteri fərqlidir.
Ümumiyyətlə, pandemiyanın beynəlxalq avtomobil yükdaşımalarına hansı təsirləri olub?
Nəqliyyat və logistika sferasında fəaliyyət göstərən “ScanEX Enterprises Limited” şirkətinin direktoru Kənan Sadıqlı bildirib ki, ticarət aktivliyinin aşağı düşməsi və karantin zonalarının tətbiqi beynəlxalq avtomobil yükdaşımalarına əhəmiyyətli dərəcədə mənfi təsir göstərib:
“Koronavirus infeksiyasının yayılmasının qarşısını almaq istiqamətində tətbiq olunan məhdudiyyət tədbirlərinə baxmayaraq, müəssisələr az həcmdə də olsa, yüklərin göndərilməsinə və alınmasına səy göstərirlər. Pandemiyadan böyük zərbə alan İtalyada sərt karantin rejimi tətbiq edilən zamanda belə bir çox müəssisə fəaliyyətini davam etdirirdi. Bu zaman sadəcə olaraq, iş rejimində və formasında mövcud duruma uyğun korrektələr edilirdi. İstənilən halda yükdaşımalara tələbat əhəmiyyətli dərəcədə azalmasa belə, həcmlər aşağı düşüb və yüklərin transferi prosesində ciddi dəyişikliklər baş verib".
Onun sözlərinə görə, Avropa məkanını götürsək burada beynəlxalq avtomobil daşımaları üçün xüsusi buraxılış mətqələri quraşdırıldı, daşımalara icazə verilən marşrutlar, sürücülərin istirahət edə və yemək yeyə biləcəkləri yerlər müəyyən olundu:
"Bəzi ölkələrdə tranzit avtomobilin ölkə ərazisində qalmasına, sərhəddən sutka ərzində buraxılan nəqliyyat vasitələrinin sayına məhdudiyyətlər tətbiq edildi. Bu tədbirlər bir tərəfdən yükdaşımaların mobilliyinə bilavasitə mənfi təsir göstərdi və daşıyıcı şirkətlərinin manevr imkanlarını minimuma endirdi. Digər tərəfdən isə özünü çoxkilometrlik tıxacların yaranmasında və sərhəddə uzunmüddətli dayanmalarda göstərdi. Bu vəziyyət isə birbaşa olaraq məhsulların son istehlakçıya çatdırılma müddətinə uzatdı və daşıyıcı şirkətlərinin maliyyə itkilərinə gətirib çıxardı".
O, rəhbərlik etdiyi şirkəti nümunə çəkərək deyib ki, Avropadan yüklərin gətirilmə vaxtı bəzi hallarda iki dəfəyə kimi uzandı:
"Bununla əlaqədar müəyyən müddət yüklərimizi Azərbaycana gətirəcək sürücüləri tapmaqda çətinliklərimiz oldu. Çünki əcnəbi sürücülər vaxt itkisinə görə Azərbaycana gəlmək istəmirdilər. Bütün bunlar nəticə etibarı ilə maliyyə itikilərimizlə müşahidə olunurdu. Belə ki, məhdudiyyətlərdən əvvəlki dövrlə müqayisədə xərclərimizdə 15-20% artım oldu".
K.Sadıqlı xüsusi vurğulayıb ki, bu gün üçün vəziyyətin nə zaman normal axara dönəcəyinə dair hər hansı proqnoz vermək çətindir:
"Bu onunla əlaqədardır ki, koronavirusun nə zaman bitəcəyi, istehsalın nə zaman tam həcmdə bərpa olunacağı tam aydın deyil. Eyni zamanda, istehlak tələbinin pandemiyadan əvvəlki səviyyəyə qayıdıb qayıtmayacağına dair də qeyri-müəyyənlik var. Ona görə də çox güman ki, avtomobil yükdaşımalarının üzərindəki əlavə təzyiq qarşıdakı aylarda da mövcudluğunu qoruyacaq”.
Müştərilərin xəbərləri

“Citycard” istifadəyə verilir. Gəncə sakinləri ictimai nəqliyyatdan bu kart vasitəsilə yararlana biləcəklər

“McDonald’s Azərbaycan” ət tədarükçüsü olan “Azprotein Foods Group”un istehsalat müəssisəsinə media tur təşkil edib
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 2 həftə sonra
- 4 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
8 d. əvvəl
“MyGov Biznes” - sahibkarların bütün dövlət xidmətlərinə tam çıxış imkanı yaranacaq
-
26 d. əvvəl
Xarici vençur fondu Azərbaycan bazarına daxil olur, yeni şirkəti təsis olunacaq
-
54 d. əvvəl
BYD, 2025-ci ildə ixracın ümumi satışlarının 20 faizini təşkil edəcəyini gözləyir
- 58 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
“PAŞA Bank” nüfuzlu “İNMerge” innovasiya sammitinin platin sponsorudur
-
1 saat əvvəl
"Bir çox sahibkar bu barədə məlumatsızdırlar və risklərin fərqində deyillər"
-
2 saat əvvəl
Leobank premium Leo Prime Visa kartının alınması prosesini sadələşdirib
-
2 saat əvvəl
Avtobuslarda gediş haqqı məsafədən asılı olaraq dəyişəcək - QİYMƏT AZI 60 QƏPİK OLACAQ
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

“Citycard” istifadəyə verilir. Gəncə sakinləri ictimai nəqliyyatdan bu kart vasitəsilə yararlana biləcəklər

Sentyabrın 30-da gözlənilən hava şəraiti
Ən çox oxunanlar

Avtobuslarda gediş haqqı məsafədən asılı olaraq dəyişəcək - QİYMƏT AZI 60 QƏPİK OLACAQ

Azərbaycanda kredit kartlarının sayı isə 7% azalıb

“McDonald’s Azərbaycan” ət tədarükçüsü olan “Azprotein Foods Group”un istehsalat müəssisəsinə media tur təşkil edib

Metro və avtobuslarda gediş haqqları artırıldı

“InvestAZ”dan dünya maliyyə bazarları ilə bağlı həftəlik analiz

Azərbaycanın bank sektronda mənfəət sabit qalıb - MƏBLƏĞ
