Marcom şirkəti 2023-cü il üçün planlarını açıqladı
Orta Asiya ölkələrinin birində Marcom şirkətinin nümayəndəliyi açıla bilər.
Yerli bazar iştirakçıları üçün hər il yeni xidmətlər generasiya edən Marcom Marketinq və Kommunikasiyalar şirkəti 2023-cü il üçün planlarını açıqlayıb.
İcraçı direktor Ceyhun Fərzəliyev əvvəlcədən hazırlanmış krizis kommunikasiya planı sayəsində şirkətin 2022-ci ili uğurla başa vurduğunu açıqlayıb.
“Biz hər il B planı haqqında düşünürük. Növbəti addımlarımızı müəyyən etmək üçün davamlı olaraq maliyyə və qiymətli kağızlar bazarında olan tərəfdaş şirkət, eləcə də bu sahə üzrə ixtisaslaşmış dostlarımızdan bazarla bağlı məsləhətlər alırıq. Əldə etdiyimiz məlumatlar bizə yerli bazarda hansı xidmətlər və şirkətlər üzrə bazar payımızı artırmalı olduğumuzu, o cümlədən yerli bazarın ehtiyaclarına uyğun xidmətlər formalaşdırmağımıza dəstək olur. Bu strateji gedişlər şirkət olaraq bizə həm portfolioda yerləşdirdiyimiz hər kəsə açıq layihələri, həm də məxfilik müqaviləsi əsasında icra etdiyimiz layihələri qazandırır.”
Şirkətin İcraçı direktoru qeyd edib ki, Şirkət bu il yenilənmiş və daha geniş saytını istifadəyə verəcək:
“Pandemiya ərzində və pandemiyadan sonra bazarın tələbləri ciddi formada dəyişdi. Yeni vərdişlər və yanaşmalar formalaşdı. Biz də bunları analiz edərək saytımızda olan kontenti, vizual təqdimatları və arxasında duran texnologiyanı yenilədik. Hal-hazırda sayt doldurulma mərhələsindədir. Bir çox bölmələri və yenilənmiş portfolionu yanvar-fevral aylarında istifadəçilərin ixtiyarına verməyi planlaşdırırıq.”
Ceyhun Fərzəliyev, "Rusiya və Ukrayna arasındakı hərbi vəziyyət Orta Asiya bazarı üzrə müştərilərimizi artırıb" deyərək sözlərinə davam edib:
“Bu il ərzində də həmin ölkələr üzrə icra etdiyimiz layihələrin sayında artım müşahidə olunarsa, çox böyük ehtimal ilə həmin ölkələrin birində Marcom şirkətinin nümayəndəliyini açmaq haqqında düşünəcəyik.”
Ceyhun Fərzəliyev əlavə edib ki, yerli sahibkarların əziyyət çəkdikləri nöqtələri analiz edilib və ona uyğun xidmətlər təklif olunacaq:
“Biz bu ildə ənənəmizə sadiq qalaraq bazara yeni xidmətlər təqdim etmək üzərində çalışmağa davam edəcəyik. CRM platformamızdakı qeydləri analiz etmək bizə yerli sahibkarların üzləşdiyi çətinlikləri görməyə imkan verir. Bu çətinliklər əslində bizim üçün yeni xidmətlərin əmələ gəlməsi, cari xidmətlərin təkmilləşdirilməsi deməkdir. Bu il yerli bazar iştirakçılarına 3 xidmət növü təklif etməyi planlaşdırırıq. Hal-hazırda həmin xidmətlərin işləmə prinsipləri və ölçmə mexanizmi üzərində çalışırıq.”
Şirkətin direktoru vurğulayıb ki, bir çox müştəri ilə xidməti müqaviləsinin dayandırılması qərara alınıb:
“Bu il Marcom şirkəti olaraq öz daxili strukturunda boşluq olan, işlərin operativ görülməsi üçün insan resursu ayırmaqda çətinlik çəkən, o cümlədən göndərilən sorğulara gec geri dönüş edən müştərilərə xidmət göstərməyi dayandırmağı qərara almışıq. Biz CRM platformamızda əvvəl işlədiyimiz şirkətlərin cari vəziyyətinə baxanda həmin şirkətlərin yetərincə inkişaf etmədiyinin dəfələrlə şahidi olmuşuq. Marcom şirkəti olaraq transfer etdiyimiz və yetişdirdiyimiz kadrları daha gəlirli və inkişafa olan markaların işlərinə cəlb etməliyik.”
Rəqəmsal alətlərin alışına sərf edilən büdcəni bu il daha da artırmaq planlaşdırılır:
“Rəqəmsal alətlərin alışı üçün ayırdığımız büdcəni artırmaqla müştərilərə daha yaxşı nəticə vermək imkanımızı artırmış oluruq. Google SEO Optimizasiya, sosial media və google üzrə digər alətlər keyfiyyətli xidmətə aparan əsas açar nöqtələrdən biridir. Hal-hazırda müştərilərimizin büdcələrini effektiv idarə etdiyimiz üçün xarici platformalar üzrə reytinqimiz yüksəkdir. Bu da bizə yarana biləcək hər hansı bir texniki xətanı bizə ayrılmış fərdi köməkçilər vasitəsilə daha sürətlə həll etməyə imkan verir.”
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
-
2 gün sonra
Yeni onlayn sığorta mağazası - Sığorta məhsullarını bir neçə dəqiqəyə əldə et
-
1 gün sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
-
-
7 d. əvvəl
Şuşa Zəfər Muzeyinin layihə-smeta sənədlərini 1,1 milyon mnata İtaliya şirkəti hazırlayacaq
- 30 d. əvvəl
-
34 d. əvvəl
Elektrik və hibrid avtomobillərə güzəştlərin müddətinin uzadılması təklif edilir
-
43 d. əvvəl
Yeni inşa olunacaq gəmilər Xəzər dənizində marşrutlara buraxılacaq
- 57 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
“Yaxşı olardı ki, gəlir vergisi üçün güzəşt müddətinin uzadılmasına baxılsın”
-
1 saat əvvəl
TuranBank ilə ECO Ticarət və İnkişaf Bankı arasında kredit sazişi imzalanıb - MƏBLƏĞ
-
1 saat əvvəl
Bu ilin 1-ci yarısında Azərbaycan İsrailə 542,5 milyon dollar investisiya yatırıb
-
2 saat əvvəl
Ekspeditorun müştəriyə dəymiş zərəri ödəmə proseduru müəyyənləşir
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

Şuşa Zəfər Muzeyinin layihə-smeta sənədlərini 1,1 milyon mnata İtaliya şirkəti hazırlayacaq

1 elektrik avtobusu "BakuBus"a 544 min manata başa gəlib

Yeni inşa olunacaq gəmilər Xəzər dənizində marşrutlara buraxılacaq

TuranBank ilə ECO Ticarət və İnkişaf Bankı arasında kredit sazişi imzalanıb - MƏBLƏĞ
Ən çox oxunanlar

Azərbaycanın Tədiyə balansı kəsir ilə qalmaqda davam edib

Avronun qiyməti son 4 ilin rekord səviyyəsinə yüksəlib

Qlobal birjalarda SON VƏZİYYƏT

Leobank Uşaq kartını təqdim edir: erkən yaşdan maliyyə savadlılığı

Azərbaycan neftinin son qiyməti
